La Fiscalia investiga els vessaments d’AENA al Parc Natural de ses Salines
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Una tradició que es desenvolupa durant la processó de Dijous Sant
Els Passos de Sant Miquel de Balansat estan considerats una de les tradicions més antigues d’Eivissa. Una tradició que es desenvolupa durant la processó de Dijous Sant i que ha estat recollida en un documental.
Els cants gregorians es canten durant la processó religiosa de Dijous Sant al poble de Sant Miquel. Els passos es componen de 14 estacions davant de cada una de les quals els joves canten.
El documental ha estat impulsat per l’Arxiu d’Imatge i So del Consell Insular d’Eivissa, dirigit per Lina Sansano, amb l’assessorament i la documentació històrica del Museu Etnogràfic d’Eivissa, i en concret de la seva coordinadora, Susana Cardona. Finalment, ha estat realitzat per la productora audiovisual Filmòtica, amb la direcció d’Enrique Villalonga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears