Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'associació de RBC Mallorca, que representa els bars i restaurants més petits, critica que es coaccioni i estigmatitzi amb la mesura els no vacunats
Els restauradors de les Illes comencen a dissenyar un protocol per demanar el certificat COVID abans d’accedir als seus locals. Una mesura impulsada pel Govern que, si és avalada pel Tribunal Superior de Justícia, entrarà en vigor aquest dissabte. El sector acata la decisió i es posa, “mans a l’obra”, però ho fa poc convençut. “Nosaltres no farem de policies. No podem ni ho farem. Les taules de 50 persones són de locals mitjans, amb més personal, però, així i tot, de policies no farem”, ha avisat el president de restauració de la patronal CAEB, Alfonso Robledo.
L’associació de Restaurants, Bars i Cafeteries (RBC) de Mallorca, sectorial de la PIMEM, tampoc es mostra engrescada amb la mesura. El seu vicepresident, Helmut Clemens, critica que s’estigui estigmatitzant la part de la població no immunitzada. “S’està dient que tots els no vacunats són un perill per a la salut pública? Això és discriminació. Es coacciona les persones que lliurement han decidit no vacunar-se”, ha afirmat al programa Al Dia d’IB3 Ràdio.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet