La despesa l'any passat suposa més del doble de la registrada abans de la pandèmia
Un grup de turistes al centre de Palma. Tomàs Moyà / Europa Press
47Els turistes nord-americans van gastar gairebé 750 milions d’euros a l’arxipèlag l’any passat. És una xifra molt superior a la de 2022 i que gairebé triplica les anteriors a la pandèmia. El segment que més se’n beneficia, per ara, és el destinat a l’oferta de luxe.
Amb vista a la pròxima temporada, la previsió és que aquest mercat continuï creixent.
L’obertura del vol Palma-Nova York ha estat clau per a aquest esclat, tot i que el sector reivindica que darrere hi ha molts anys de feina.
Tot i el bon comportament del mercat, l’obertura d’una segona ruta directa no és imminent. Fonts del Consell de Mallorca han confirmat a IB3 Notícies que la darrera reunió amb United Airlines es va produir a finals de gener, a Fitur. La companyia es va mostrar molt satisfeta amb el funcionament del vol amb Nova York, però no va manifestar cap intenció d’obrir noves rutes, ara per ara. La institució assegura que continuaran fent feina per incrementar la connectivitat. El mes d’abril, Consell i Essentially participaran en una jornada organitzada per Turespaña que se celebrarà a Califòrnia.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023