Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Les cases unifamiliars del centre històric amb llicència de lloguer turístic poden arribar a un preu de 4 milions d'euros
La compra de cases per part d’estrangers a Balears s’ha disparat un 30%, i un dels indrets amb més oferta en aquests moments és Pollença. El centre del municipi vessa de cartells d'”Es Ven”, que pengen a la façana de casals i pisos. L’augment de la demanda ha multiplicat les compravendes i ha disparat els preus, que pugen entorn d’un 10% cada any. La causa, segons l’Ajuntament, és que molta gent decideix vendre pels alts impostos d’herència i pel fet que no es puguin atorgar noves llicències de lloguer turístic des que el Consell de Mallorca va declarar Pollença zona d’alta pressió l’anterior legislatura.
Segons Nacho Suances, de la immobiliària Kensington, un 65% de les cases que es venen sí que tenen aquesta llicència, atorgada ja d’anys anteriors. Aquestes són les més demanades i per tant, les més cares. De fet, les cases unifamiliars del centre històric de Pollença amb llicència de lloguer turístic van dels 400.000€ als 4 milions. Les finques de foravila es mouen entre el milió d’euros i els 10 milions i les que se situen a Formentor arriben als 25 milions. El comprador estàndard és un britànic o alemany d’alt poder adquisitiu que compra la casa com una inversió, sabent que la podrà revendre en el futur per més doblers.
El batle de Pollença, Bartomeu Cifre, assegura que l’Ajuntament fa temps que pressiona sense èxit el Govern perquè els permeti requalificar sol rústic i fer-lo construïble amb l’objectiu de fer habitatges de protecció oficial i assegurar així que els alts preus no treuen els pollencins del seu poble. En general, els veïnats de Pollença entenen la venda de cases com una aportació de riquesa però, al mateix temps, com un gran problema que, ja a dia d’avui, fa quasi impossible per a la majoria de pollencins comprar una casa al seu poble.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"