El vaixell, de més de 60 metres d'eslora, va quedar damunt una seca davant la badia d'Es Pujols
Capitania Marítima sancionarà l’armador del iot de luxe Attila per haver desencallat el vaixell sense presentar el pla de reflotament que li havien exigit, incomplint així una ordre directa de l’autoritat marítima.
L’embarcació ha sortit de la zona de la platja de Ses Canyes poc abans de les 11.00 hores d’aquest dimecres, després d’haver quedat encallada ahir dimarts devers les 14.00 hores. L’autoritat marítima li havia requerit un pla de reflotament, però l’armador ha fet cas omís a aquestes indicacions i ha tret el vaixell sense les mesures de seguretat requerides, com la conformitat de la Companyia Internacional Asseguradora o la realització d’una inspecció submarina per comprovar si el casc tenia danys.
IB3 Notícies ha parlat amb un testimoni que ha vist com amb l’ajuda de dos de les barques auxiliars de l’Attila i fent unes petites maniobres d’arrossegament han aconseguit desencallar el vaixell perquè la marea sembla que havia pujat. Ara, segons fonts, Capitania Marítima imposarà una sanció per incompliment de l’ordre.
Acusen el consistori d'actuar d'amagat i especular amb el projecte