Ara fa una vintena d'anys, Robert Prevost visità Mallorca i s'allotjà al convent dels Socors, dels agustins, la mateixa orde del pontífex
La comunitat d’agustins de Palma s’assabentà de la fumata blanca abans de concelebrar la missa de les 7 de l’horabaixa amb tots els germans. En acabar la cerimònia, el mòbil del director del col·legi, el pare Pedro José ja treia fum per la nova: “Tenia molts de missatges i vaig dir: segur que ha sortit l’agustí”. I va encertar. Per al pare Pedro, “que sigui un germà de la nostra orde és una gran alegria“.
Al convent dels Socors s’allotjà Robert Prevost en una visita a Palma, fa prop de vint anys. El pare Pedro José destaca que és una persona molt propera i “preocupat pels problemes de la gent, sobretot dels més necessitats”.
Monges agustines de Palma comenten l’elecció del papa LLeó XIV.
A Palma hi ha també una comunitat d’agustines. Algunes d’elles han coincidit a missions amb Prevost. A més, la germana Carmen Torres, que és del Perú, va tenir el papa Lleó de professor. D’ell destaca el caràcter reconciliador “de mirada profunda“: “Ell era tot tranquil·litat, t’escoltava fins que acabaves de parlar… era humà”. Per a Torres, l’elecció del papa Lleó és una alegria immensa.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'