Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El darrer balanç de contagis confirmats és de 25.000
Un total de 324 persones han mort amb COVID-19 a tot Espanya, durant les darreres 24 hores. En total, ja són unes 1.300 des de l’inici del brot.
El darrer balanç de casos confirmats arriba als 25.000, 5.000 més que ahir. Madrid segueix sent la comunitat autònoma més afectada: allà s’han produït el 60 per cent de morts.
La xifra positiva, la d’infectats que ja s’han curat, supera els 2.100 a tot el país.
Aquestes són les darreres dades dels contagis de Covid-19 a Espanya, segons ha informat el Comitè de Gestió Tècnica del coronavirus:
– 24.926 casos confirmats
– 5.000 nous diagnòstics respecte ahir
– 13.000 persones ingressades i 1.600 a UCI
– 1.325 defuncions (5%) pic.twitter.com/eL7KzuYVCA— IB3 Notícies (@IB3noticies) March 21, 2020
Hi ha tres comunitats que continuen sent les que acumulen més casos confirmats de coronavirus.
– Madrid: 9.000
– Cataluna: 4.000
– País Basc: 1.725 pic.twitter.com/53eh4WmhKB— IB3 Notícies (@IB3noticies) March 21, 2020
El Govern central s’inclina per prorrogar l’estat d’alarma
Illa assegura que “en els pròxims dies” es faran els tests ràpids de coronavirus
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic