IB3 | GENT DE LA MAR: Trobada d...

IniciAltresGENT DE LA MAR: Trobada de pesca de raors, navegació costa nord d’Eivissa i regatistes de la classe 4.20
Altres

GENT DE LA MAR: Trobada de pesca de raors, navegació costa nord d’Eivissa i regatistes de la classe 4.20

434-fotogdm.jpg
1 min de lectura

Aquesta setmana, Pedro Carbonell  participarà en una trobada de pesca de raors a s’Estanyol. Viuran una jornada plena d’activitat. I faran una bona pescada.

Manolo Barahona sortirà a navegar per la costa nord d’Eivissa amb dos joves emprenedors. Descobrirem indrets magnífics d’aquesta zona. I acabaran fent un mos a Portinatx.

Ana Alonso coneixerà dues parelles de regatistes de la classe 4.20 que han fet el pòdium al darrer campionat del món. Coneixerem quins són els seus mètodes d’entrenament. I gaudirem de la intensitat d’aquesta modalitat.

També aprendrem a cuinar arròs melós de llagosta amb botifarra i eriçó de mar.

I coneixerem els diferents materials existents per practicar windsurf.

‘Gent de la mar’ s’emet cada diumenge a les 21.40 h. Segueix l’etiqueta #GentDeLaMarIB3 i envia’ns els teus comentaris.

8957753.mp4