Rock per anar contracorrent
Pau Gual, Joan Gual i Joan Amengual presenten tercer disc de la seva trajectòria amb el que convertir la quotidianitat en una cursa de fons.
Onze cançons i poc més de trenta-cinc minuts per disparar contra el mite de l’èxit, la rutina, el consum com a identitat i unes expectatives vitals inflades fins a l’absurd a traves d’unes composicions directes, acides i embolcallades de rock que han vist la ma a traves del segell Hotel records.
Riffs trencadors, melodies efectistes, tornades memorables i lletres que fan les preguntes incomodes que a vegades no volem respondre son els trets essencials d’aquest àlbum que es la continuació de Plaza Patines, l’anterior treball que els va convertir en un nou referent de l’indie en castellà illenc.
Ara ‘vidas modelo’ està presentant per tota la geografia estatal aquestes noves cançons cercant així ampliar horitzons a un d’aquests grups que poden créixer molt durant els pròxims anys.