Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

La consellera de Salut critica que alguns partits ho hagin "polititzat" per a "aixecar sospites" i explica que les dosis "no es poden aprofitar una vegada que ja estan descongelades"
La consellera de Salut i Consum, Patricia Gómez, ha aclarit aquest dimecres que els càrrecs vacunats el primer dia de la campanya de vacunació a Mallorca va ser perquè “sobraven 11 dosis”.
En declaracions després del Consell Interterritorial de Salut, la consellera ha criticat que alguns partits hagin “polititzat” aquest tema per a “aixecar sospites”. Gómez ha defensat la gestió de Salut en la vacunació a Balears i ha explicat que les dosis “no es poden aprofitar una vegada que ja estan descongelades”.
“El primer dia, es va fer el registre d’usuaris i professionals de -la Residència Oms-Sant Miquel de Palma-, es va preparar tot i quan es va acabar la jornada es va comprovar que sobraven onze dosis”, ha dit, per a després afegir: “Aleshores es va decidir que, per a no perdre-les, es posaria entre les persones presents allí, que estaven en contacte diàriament amb els usuaris”.
Armengol afirma que “no es vacuna ningú per ser polític” enmig de les crítiques de l’oposició i dels seus socis de Govern
L’oposició demana una investigació i la dimissió dels alts càrrecs vacunats
Més per Mallorca: “En aquest cas, l’exemplaritat no s’ha donat”
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval