El recent conveni d'hostaleria preveia canvis en aquests aspectes
Imatge de l'acte de la signatura dels tres acords entre el Govern i l'hoteleria aquest dimecres matí / Europa Press.
378El Govern, les patronals d’hostaleria i UGT, sindicat majoritari en el sector, han signat aquest dimecres tres acords sobre absentisme i conciliació, salut laboral, i formació i excel·lència professional, per millorar les condicions d’empreses i treballadors del sector hostaler.
El recent conveni d’hostaleria, en el qual es va aconseguir una pujada salarial del 13,5% en els tres anys de vigència, preveia canvis en aquests aspectes, que, amb aquests acords tripartits, es traduiran en la creació d’un observatori de l’absentisme i la posada en marxa de consultories respecte a conciliació, entre altres mesures.
Així ho ha explicat la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social, Catalina Cabrer, en un acte al Consolat de Mar, en el qual han participat també la presidenta del Govern, Marga Prohens, i els representants dels agents socials signants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany