El recent conveni d'hostaleria preveia canvis en aquests aspectes
Imatge de l'acte de la signatura dels tres acords entre el Govern i l'hoteleria aquest dimecres matí / Europa Press.
317El Govern, les patronals d’hostaleria i UGT, sindicat majoritari en el sector, han signat aquest dimecres tres acords sobre absentisme i conciliació, salut laboral, i formació i excel·lència professional, per millorar les condicions d’empreses i treballadors del sector hostaler.
El recent conveni d’hostaleria, en el qual es va aconseguir una pujada salarial del 13,5% en els tres anys de vigència, preveia canvis en aquests aspectes, que, amb aquests acords tripartits, es traduiran en la creació d’un observatori de l’absentisme i la posada en marxa de consultories respecte a conciliació, entre altres mesures.
Així ho ha explicat la consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social, Catalina Cabrer, en un acte al Consolat de Mar, en el qual han participat també la presidenta del Govern, Marga Prohens, i els representants dels agents socials signants.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia