Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Durant la gala activistes d'Extinction Rebellion demanaren la implicació dels influencers per conscienciar sobre el canvi climàtic
Influencers de tot el món han passat per l’estora blanca de la primera edició dels International Influencers Awards que s’ha celebrat aquest diumenge nit a Eivissa.
Gairebé una vuitantena de persones convidades han mostrat el seu dia a dia a l’illa a través de les xarxes socials. Sumen més de 155 milions de seguidors a Instagram, i més de 144 a TikTok.
Durant el transcurs de la gala els activistes d’Extinction Rebellion demanaren la implicació dels influencers per conscienciar la societat sobre el canvi climàtic.
Una mare soltera eivissenca ja pot demanar el permís de paternitat
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació