Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'objectiu dels premis és posar en valor la poesia i la traducció poètica en català
Jaume Coll i Ainara Munt són els guanyadors de la XXXVI edició dels Premis Cavall Verd de poesia. D’entre totes les publicacions poètiques en llengua catalana de l’any 2018, un jurat conformat per cinc professionals de la poesia han escollit ‘Un arbre molt alt’, el segon poemari de Jaume Coll com a millor llibre de poesia publicat l’any 2018. El premi a la millor traducció poètica de l’any és per Ainara Mut, que ha treballat el poemari ‘És morta la poesia?‘, obra de Joseba Sarrionanda, un dels referents de la poesia basca actual.
Enguany l’Associació d’escriptors en llengua catalana ha decidit allargar el programa d’activitats en tres dies. Els actes s’han duit a terme entre el dijous dia 4 i el dissabte dia 6. El programa ha conclòs amb el lliurament de premis.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç