Formalitza així la denúncia per la besada no consentida del president suspès de la RFEF després de guanyar la selecció espanyola el mundial a Sidney
La jugadora de la selecció espanyola, Jennifer Hermoso, després de la final del mundial. / EFE
32La futbolista Jennifer Hermoso ha formalitzat la seva denúncia contra Luis Rubiales, president suspès de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), per la besada que li va fer després de guanyar la final del mundial el passat agost a Sidney.
Fonts fiscals han informat que la jugadora de la selecció femenina va comparèixer ahir dimarts davant la tinenta fiscal de l’Audiència Nacional Marta Durántez a la Fiscalia General de l’Estat per denunciar formalment Rubiales. Després de la denúncia, la Fiscalia de l’Audiència Nacional, que va ser la que va oferir a Hermoso la possibilitat de denunciar a Rubiales per un delicte d’agressió sexual, presentarà pròximament una querella contra ell.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys