La comitiva de més de 350 patges i ballarins amb sis espectaculars carrosses reparteix dues tones de caramels
A Eivissa, els Reis d’Orient han arribat per la mar, com és costum. No ho han fet com altres anys a les barques de Formentera ni tampoc com va ser l’any passat per mor de les obres de l’avinguda Isidor Macabich a Figueretes. Enguany han arribat i han atracat al far de la Marina. Ho han fet abans del previst per mirar d’evitar la pluja, que a darrera hora podia ser més forta. Així, vora les 5 i mitja de la tarda, han arribat al port i han iniciat el seu recorregut.
La comitiva ha inclòs carrosses reials, encapçalades per l’estel Pegàs que assenyalava el camí a ses Majestats. Els reis, Melcior, Gaspar i Baltasar, amb l’ajuda dels seus patges, han repartit unes dues tones de caramels, de consistència tova per no fer mal a ningú. Els dolços eren el que més esperaven petits i grans, a banda dels regals que arribaran aquesta nit. Uns 350 ballarins han animat la desfilada amb tota mena de coreografies.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle