Ses Majestats han arribat al port de Palma ben puntuals i han donat el sus a la cavalcada
A bord de ‘La Balear’ i ben puntuals, han arribat al port de Palma els reis Melcior, Gaspar i Baltasar. Ho han fet carregats d’il·lusió i màgia, i escampant els niguls que posaven en perill aquesta cavalcada. Des de ben prest, molts infants esperaven no perdre’s detall i eren a primera fila de port. I així ha estat, perquè la majoria tenen clar el que volen.
El batle ha lliurat la clau de la ciutat als Reis d’Orient. Així s’ha donat el sus a la cavalcada, a cop de tambor, música, llum i color. Han estat més de dues hores de festa, en què no han faltat els gegants ni els caparrots. Les acrobàcies i les disfresses. Els músics de carrer. Les carrosses dels tres reis. I les dels seus camells. Un vespre que pot resumir-se en una paraula.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los