Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Brussel·les veu insuficients les cessions de rutes a altres companyies que proposa el grup IAG, segons Financial Times
 123
                                
                
                
				123
                Les noves exigències de la Comissió Europea posen en perill la compra d’Air Europa per part del grup IAG, propietari d’Iberia. Segons el diari “Financial Times”, els responsables de Brussel·les veuen insuficient la cessió del 52% de les rutes operades per Air Europa a altres companyies, per tal d’evitar una situació de monopoli d’Iberia.
Entre les rutes afectades, hi ha les que connecten les illes amb la Península. Les negociacions continuen i el termini per tal que la Comissió Europea autoritzi o rebutgi la compra acaba el 20 d’agost, sempre que no es torni a allargar el termini.
El grup Globalia, propietari d’Air Europa, no ha volgut fer comentaris. Tampoc Iberia ha fet declaracions, limitant-se a confirmar que les negociacions continuen.
Iberia presenta una “proposta millorada” a Brussel·les per desbloquejar la compra d’Air Europa
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
