És la mateixa pena que demanen l'advocada de la família de la víctima i l'Advocacia de la Comunitat
La Fiscalia demana presó permanent revisable per a l’home que va matar la seva dona embarassada, de 28 anys, i el seu fill, de 6, a sa Pobla. És la mateixa pena que demana l’advocada de la família de la víctima i l’Advocacia de la Comunitat. El fiscal imputa a l’home, de 38 anys, dos delictes d’assassinat i un d’avortament. Pel delicte d’assassinat del menor, demana la pena de presó permanent revisable. I pel delicte d’assassinat de la dona, en concurs amb el d’avortament, reclama 25 anys de presó. A més, demana que s’apliquin els agreujants de gènere i de parentiu. Finalment, considera que ha d’indemnitzar els pares i els tres germans de la víctima amb quantitats que sumen prop de 400.000 euros.
El doble crim va tenir lloc el 16 de maig del 2021 al domicili familiar a sa Pobla. L’escrit de Fiscalia descriu que l’home primer va colpejar diverses vegades la seva parella i, posteriorment, la va escanyar. Aleshores, la dona estava embarassada, però el fetus no va poder sobreviure. El Ministeri Públic exposa també que l’acusat va escanyar el seu fill de 6 anys.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Una cinquantena d'efectius d'una empresa de desocupació han muntat un control d'accés a l'entrada de l'edifici
Més de 200 persones, entre veïnats de Maria i de Sineu, hi han participat