El 79432 s'ha venut sobretot a Lleó i a Madrid
EFE/ Fernando Villar
42El 79.432 ha estat el número agraciat amb la Grossa del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, dotat amb quatre milions d’euros per sèrie (400.000 euros per dècim), del qual s’han consignat 182 sèries a la província de Lleó: 117 a La Bañeza, 50 a Villablino i 15 a La Pola de Gordón, que, si s’haguessin venut, suposarien 728 milions d’euros.
El primer premi d’aquest tradicional sorteig ha sortit a les 10.45 hores i ha tocat, majoritàriament, a Lleó, en concret a La Bañeza, on s’han consignat 117 sèries, a més de 50 a Villablino i 15 a La Pola de Gordón, i 16 a Madrid, concretament al districte de Ciudad Lineal.
La Grossa ha estat el cinquè dels grans premis del sorteig a sortir. S’ha donat a conèixer en la quarta taula i ha estat cantat per Alba Yadira Machaca i Italy Andrea Blanco.
View this post on Instagram
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte