Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Els empresaris asseguren que ells són els únics que poden garantir les mesures de seguretat durant les celebracions nadalenques
La patronal de l’oci nocturn es presenta a l’Ajuntament de Palma per poder oferir bauxa de manera controlada durant les festes de Nadal. Volen ajudar a evitar les celebracions il·legals i fora de control que, de fet, hi ha ja cada cap de setmana. Els empresaris asseguren que ells són els únics que poden garantir les mesures de seguretat.
Afegeixen que la seva proposta permetria recuperar part dels 20.000 llocs de feina ara aturats, i seria un alè per un sector en què el 87 per cent des locals estan tancats, i el 63 no creu que sobrevisqui a l’any 2020.
La proposta ja ha estat traslladada al batle de Palma, José Hila, i encara no ha tengut resposta. Els empresaris volen traslladar la mateixa oferta a altres consistoris de les Balears.
La patronal de l’oci nocturn: el 63,8% dels locals no sobreviurà el 2020
Manifestació a Magaluf per demanar la reobertura dels establiments d’oci nocturn
Els empresaris de l’oci nocturn reclamen ajudes al Govern central
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada