El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El sector reclama ajuts a un "sector hoteler i hosteler desamparat". Per exemple, amb una rebaixa de la pressió fiscal
La Plataforma SOS Turisme que es presenta avui reclama “un programa clar, àgil i organitzat de vacunació que pugui ajudar a salvar la temporada turística”. “Necessitem oferir un turisme segur. Hi ha altres països que ofereixen viatges amb vacuna inclosa. Ens estem quedant enrere”, explica a IB3 Notícies Susana De Juan, la presidenta de l’Associació Hotelera de s’Illot i Cala Morèia, a Manacor, i portaveu de la Plataforma SOS Mallorca. “No ens sentim recolzats. A més, hi ha molta crispació social”.
El sector reclama ajuts a un “sector hoteler i hosteler desamparat”. Per exemple, amb una rebaixa de la pressió fiscal. En el seu manifest també demanen una vaccinació massiva que permeti que el 70 per cent de la població estigui immunitzada abans de l’estiu i un pla de rescat realista per salvar el màxim d’empreses de fer fallida.
Asseguren que compten amb el suport no només dels hotelers de Mallorca -de fet la FEHM dona suport a la plataforma-, sinó també dels de Menorca i Formentera. Igualment, d’altres sectors com el comerçi la restauració.
Una pancarta que s’ha multiplicat a tota l’illa com per exemple a Santa Ponça, a Palmanova, a Palma i també a les xarxes socials on establiments grans, petits, cadenes hotelers i professionals del sector cerquen la major repercussió mediàtica. Un moviment nascut a Mallorca, però que també ha travessat la mar fins a Menorca. L’associació hotelera i la caeb també s’han adherit a la campanya Sos Turisme. Està previst que uns 400 establiments pengin la pancarta de SOS Turisme, a iniciativa de la plataforma.

Els hotelers d’Eivissa esperen iniciar la temporada al juny
2020, l’any negre dels hotelers de les Illes: les pernoctacions es desplomen un 90%
Els hotelers de Menorca ofereixen els seus establiments per accelerar la vacunació
Els hotelers demanen “ajudes directes”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits