Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Mallorca comptarà amb una nova residència pública per a gent gran a finals de 2021 que estarà ubicada a Pòrtol
Mallorca comptarà amb una nova residència pública per a gent gran a finals de 2021. El nou centre sociosanitari tendrà 100 places i estarà ubicat a Pòrtol, a Marratxí. Els detalls de la infraestructura s’han conegut avui migdia, durant una visita a les obres de la presidenta Francina Armengol, acompanyada per la consellera d’afers socials, Fina Santiago i la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera.
El projecte costarà 8 milions d’euros i estarà finançat, a mitges, per l’executiu autonòmic i l’insular. A preguntes dels periodistes sobre la gestió d’aquests centres després de coneixer-se que les morts de residents en la segona onada ja superen els de la primera, Armengol ha defensat la feina dels treballadors i la coordinació entre institucions.
Salut programa cribratges de proves PCR cada 15 dies per als treballadors de les residències
La situació de les residències centra el debat al ple del Parlament
El Govern intervé dues noves residències a les Balears
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes