Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

452 persones estan hospitalitzades, entre planta i unitat de crítics
EFE/Antonio Lacerda
39Baixa el ritme de contagis de Covid a la comunitat, tot i que encara es manté en nivells molt elevats, però puja la pressió hospitalària que ja iguala les xifres de la cinquena onada. Salut ha notificat avui més de 2.000 persones contagiades. S’han fet més de 2.300 proves PCR i d’antígens que han donat positiu, el que suposa un 34% de totes les realitzades. Els casos actius, els que ara passen la malaltia, baixen de manera molt notable per primera vegada en setmanes. Avui hi ha 36.255 persones amb Covid. Són 2.500 manco que ahir. Els morts acumulats des que va començar la pandèmia es manté en 1.091.
El que no atura de créixer és la pressió hospitalària. Avui, tant a planta com a UCI, els hospitals igualen les xifres de la cinquena onada, la d’aquest passat estiu. Ara mateix, entre plantes covid i Unitat de Crítics, hi ha 452 persones hospitalitzades.
La taxa d’ocupació a les UCI de les Illes es manté en risc molt alt, un 27,28%, amb un total de 92 persones ingressades (quatre més que aquest diumenge), de les quals 80 estan a Mallorca, tres a Menorca i nou a Eivissa.
A planta, hi ha 360 persones ingressades, de les quals 298 estan a Mallorca, 14 a Menorca i 48 a Eivissa. A Atenció Primària, en aquests moments s’atenen 58.678 casos.
Respecte a la vacunació, s’han administrat un total de 2.037.691 dosis des que va arrencar la campanya a Balears, de les quals 1.611.596 s’han inoculat a Mallorca, 168.727 a Menorca, 238.359 a Eivissa i 16.920 a Formentera. En total, 933.522 persones han rebut la pauta completa de vacunació a les Illes, el 83,42% de la població, mentre que 974.349 persones han rebut la primera dosi, el 87,07%.
Les persones de 18 a 39 anys ja poden demanar cita per a la tercera dosi
Son Espases, el cinquè en el rànquing dels hospitals amb més reclamacions a Urgències
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull