La protesta suposa l'ajornament també de les vistes, els desnonaments i, fins i tot, les bodes
Imatge d'arxiu.
14El sector judicial a Menorca pateix els efectes de la vaga dels lletrats, que està suposant la suspensió de judicis; 18 aquesta setmana. Aquest és l’efecte que té, a l’illa, l’aturada indefinida convocada en l’àmbit estatal des del mes de gener i que segueixen les sis lletrades que treballen als jutjats de Maó i Ciutadella.
A les portes del jutjat de Maó, tres d’elles han mostrat aquest dimecres la seva indignació davant l’incompliment de l’acord firmat pel Ministeri de Justícia, que inclou una retribució salarial d’acord amb les seves responsabilitats.
La protesta no només suposa l’ajornament dels judicis, sinó també de les vistes, els desnonaments —dos, aquesta setmana— i, fins i tot, les bodes. En definitiva, paralitza qualsevol demanda o tràmit judicial.
La història que es repeteix dels lletrats de l’Administració de Justícia
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto