El Mallorca, subcampió de la Copa del Rei. Des de primera hora del matí, han començat a arribar els primers aficionats que visqueren la final a Sevilla
Des de primera hora del matí d’aquest diumenge, han començat a arribar, tant a l’aeroport de Son San Joan, com al port de Palma, els primers aficionats que visqueren la final de la Copa del Rei a l’estadi de La Cartuja, a Sevilla. Foren més de 20.000 persones les que varen voler ser al costat del club vermell. L’afició coincideix en els sentiments. D’una banda, tristor per no haver aconseguit la segona copa, però d’altra, satisfacció d’haver-ho fet molt bé, i haver-ho lluitat fins al final.
El conjunt vermell va caure a la tanda de penals després d’acabar la pròrroga amb 1-1 al marcador; Morlanes i Radonjic fallaren els seus llançaments. L’Athletic Club de Bilbao, per la seva banda, va realitzar una tanda de penaltis impecables, quatre de quatre, i Berenguer va ser l’encarregat de culminar la victòria del conjunt de Valverde. Els lleons rompen la seva maledicció i es proclamen campions 40 anys després. El tècnic del Mallorca, Javier Aguirre, reconeixia que no hi ha res que retreure, tant als jugadors com a l’afició.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment