El director general d'Endesa a les Balears ha lliurat les claus de l'immoble i les parcel·les
Moment de la firma./ Europa Press.
437El batle de Palma, Jaime Martínez, ha signat aquest dilluns la compra de l’edifici de GESA i de dues parcel·les adjacents, que passen ja a ser propietat del Consistori i que formaran part del districte d’innovació. A l’acte de la signatura, en el saló de plens de l’Ajuntament, ha assistit el director general d’Endesa a les Balears, que ha lliurat les claus de l’immoble i les parcel·les. Després de la signatura, representants de l’Ajuntament i el Govern han participat en una visita a l’edifici.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals