IB3 | Les nostres madones recor...

IniciTelevisióLes nostres madones recorden les festes
Televisió

Les nostres madones recorden les festes

25915-dlt17801820madonesib320lamillorfesta00030521imagenfija002.png
1 min de lectura
La festa és la gent: retrobar-se, xerrar, compartir. És, i era, la prova que el poble continua viu. Un lloc de refugi i un punt de trobada. I en el programa d’avui les nostres madones recorden les festes de la Mare de Déu d’Agost, les de Sant Mateu o les de Santa Càndida. Els cossiers, els gegants, les corregudes de joies i els joves que sortien a ballar boleros molt abans de les neofestes i les ‘Flower Power’. Però també ens confessen els estius que passaven de revetla en revetla i les nits en què eren les darreres a deixar la pista de ball.
Parlem amb Joana Fuster de Sineu, Francisca Rosselló d’Esporles, les cosines Maria Sastre i Maria Jaume d’Algaida, Xisca Riudavets de Menorca, Maria Moyà de Binissalem, el duo d’amigues de Pilar Escandell i Carmen Ferrer de Formentera, Catalina Rosselló d’Alaró, Margalida Pericàs de Bunyola, Antònia Tur d’Eivissa i el trio d’amigues integrat per Catalina Bauçà, Francisca Sorell i Francisca Catany de Llucmajor.
Madones s’emet els dimarts a les 22.15 hores a IB3 Televisió i a les nostres platafomes, després estarà disponible a totIB3.