El TSJIB anul·là l'article que en feia referència, arran d'una denúncia de la UGT, i establí que les vacances dels treballadors han de ser pactades i confirmades, com a mínim, amb dos mesos d'antelació
Imatge d'arxiu.
28Les patronals hoteleres de les Illes han recorregut contra la sentència que impedeix els empresaris decidir, de manera unilateral, quan donar les vacances als treballadors fixos discontinus. De totes maneres, fins que no es pronunciï el Tribunal Suprem, els empleats del conveni de l’hoteleria podran negociar el període de descans.
Les patronals ja han presentat el recurs de cassació en contra de la sentència del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, el qual ha anul·lat l’article que feia referència a les vacances dels fixos discontinus. Aquest permetia als empresaris fixar les dates de vacances d’aquests treballadors de manera unilateral.
El sindicat UGT, que és el que va presentar la denúncia, ja ha anunciat que presentarà la corresponent impugnació contra el recurs de les patronals. Tot i la postulació del TSJIB, la decisió final queda en mans del Suprem.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella