Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Segons la presidenta del Govern, Francina Armengol, l'advocacia de la comunitat va rebutjar la primera sol·licitud de l'Oficina. Mentrestant, l'oposició exigeix transparència
El Servei de Salut estudia una nova petició de l’Oficina Anticorrupció de dades de vacunació. Inicialment, l’entitat parlamentària havia demanat el llistat de totes les persones vacunades per investigar una denúncia del PP sobre presumptes irregularitats en la vacunació d’alts càrrecs del Govern. Aquest dilluns, l’Oficina ho ha assumit i ha limitat el requeriment a la llista de càrrecs públics. Segons ha explicat la presidenta del Govern, Francina Armengol, l’advocacia de la comunitat va rebutjar la primera sol·licitud.
En aquest sentit, els grups del Pacte al Parlament també defensen la protecció de dades per no donar tot el llistat de vacunats, mentre que l’oposició li exigeix total transparència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals