'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Lolita en un moment del rodatge de 'Mallorca confidencial'.
1108L’actiu i cantant Lolita Flores protagonitza Mallorca Confidencial, una pel·lícula que s’està rodant aquests dies a diverses localitzacions de Barcelona i Mallorca i que està inspirada en el poblat de Son Banya i la matriarca, la Paca, Francisca Cortés Picazo, condemnada en diverses ocasions per narcotràfic. Lolita es posa en el paper de la matriarca gitana que controla l’epicentre de la droga a Mallorca. Amb ella, completen el repartiment de la pel·lícula, un thriller policíac, Àsia Ortega, Jordi Sánchez i Elena Furiase.
Mallorca Confidencial és el tercer llargmetratge de David Ilundain després de B, la pel·lícula’i Un per a tots. La cinta està produïda per Inicia Films, Cinètica Produccions i Umedia, i arribarà a les sales de cinema de la mà de Filmax. El guió el firma Amèlia Mora, autora també del guió de La Infiltrada (Goya a la Millor Pel·lícula en la passada edició dels guardons de l’acadèmia) i de sèries com La Terminal.
Segons explica la productora en un comunicat, Mallorca Confidencial és, en paraules del director, “una història d’èxit, a un preu molt alt. Una dona nascuda en un poblat marginal que es converteix en reina del tràfic de drogues en un indret que és tot un emblema vacacional com Mallorca. A base d’instint, determinació, intel·ligència i moltes complicitats, la Chusa obté un lloc a l’illa i el seu lloc en el món”.
David Ilundain, director de Mallorca Confidencial.
Una producció d’Inicia Films i Cinètica produccions, en coproducció amb UMEDIA i amb el finançament de l’ICAA, el suport de l’ICEC, la Fundació Mallorca Turisme, la Mallorca Film Commission i Europe Creative Mitjana, amb la col·laboració de Filmax i amb la participació de RTVE, Movistar Plus+, 3CAT i IB3 TV.
Sinopsi
Mallorca, any 2007. La Chusa, matriarca d’un poblat xabolista, controla el mercat de la droga amb el suport de veïns, traficants i policies. Però quan és víctima d’un robatori important veu com es posa en perill el seu poder i la seva família.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella