La Simfònica enceta temporada amb Jerónimo Rauch i un repertori basat en grans èxits de Broadway
L'orquestra ofereix aquest divendres una selecció de peces musicals de grans clàssics de Broadway, en què s'afegirà una banda de rock i el cantant solista Gerónimo Rauch
L’Orquestra Simfònica de les Illes Balears enceta temporada amb un concert èpic. I ho és tant pel repertori, una selecció de peces musicals de grans clàssics de Broadway, pel format, on s’afegeix una banda rock, com pel cantant solista Gerónimo Rauch, una de les primeres espases del gènere musical a escala mundial. El cantant argentí assegura que una actuació com aquesta suposa exposar-se al públic d’una manera molt més oberta que quan interpreta un persontage, la qual cosa el motiva i l’omple de goig.
El d’avui, un format poc habitual,incorpora també un grup coral de l’escola UMA. Tot per interpretar un repertori també poc habitual en els concerts de la Simfònica i que han elaborat de manera conjunta Jerónimo Rauch juntament amb Pablo Mielgo, Director de l’OSIB i Pablo Urbina, Director convidat per aquest concert. De “Moulin Rouge”, “El fantasma de l’Òpera”,”Queen” o “Ennio Morricone”.
El concert d’aquest divendres promet emoció, sensibilitat i qualitat a parts iguals. Serà a partir de les 20h del vespre al Trui Teatre.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros