Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

En precampanya electoral, Más Madrid critica la presidenta Isabel Díaz Ayuso de "promocionar un turisme de borratxera" amb el degoteig de turistes francesos que aterren a la capital espanyola atrets per unes restriccions més laxes
Veïnats del centre de Madrid van protestar dissabte passat contra els pisos turístics i les festes il·legals. / EFE
79Magaluf torna a estar d’actualitat però no pas perquè aquest enclavament turístic de Calvià ha començat a rebre els primers turistes britànics de la temporada. Sinó més bé torna a sortir en la plana política en aquest cas a la precampanya de les eleccions autonòmiques de la Comunitat de Madrid.
En declaracions als mitjans de comunicació, la candidata de Más Madrid, Mónica García, ha promès que el seu partit acabarà amb “el concepte que Madrid sigui Magaluf” acabant amb el “turisme de gatera” i regularà “tots els pisos turístics”. García ha fet referència a la problemàtica durant els caps de setmana davant l’arribada de turistes que organitzen festes il·legals a la capital espanyola.
Segons García, acusa la presidenta madrilenya i candidata del PP, Isabel Díaz Ayuso, de “promocionar el turisme de gatera”. Al seu parer, Ayuso està fent “un efecte crida” i que “ha posat unes llums de neó per tota Europa” que diuen que a Madrid som “covid free” i lliures per a portar aquest turisme de gatera i que s'”expandeixi” el virus.
I és que en les darreres setmanes, sobretot durant el pont festiu de Sant Josep, Madrid ha centrat la polèmica pel degoteig de turistes europeus, principalment de França, que aterren a la capital espanyola per gaudir-hi de restriccions més laxes que les que experimenten els francesos on París es troba confinada.
Madrid atreu francesos que busquen festa i oci
En una entrevista a un programa de televisió ahir dilluns, Díaz Ayuso demanava que no vol que les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat estiguin a les fronteres de la Comunitat de Madrid, preguntant on van als ciutadans i turistes quan potser aquestes persones es desplacen a la seva segona residència que, fins i tot, està a fora vila. La presidenta madrilenya va assenyalar que “preferiria que les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat ens ajudessin a evitar botellades i festes i deixar de criminalitzar a la gent que ve a Madrid”, procedent de París o de Múrcia.
El “problema”, al seu parer, no és el lloc de procedència de la gent, sinó que “el problema és que no hi ha les mesures concretes per a assegurar-nos que qui entra no està contagiat”. Díaz Ayuso ha lamentat la falta de controls, depenent del govern de l’Estat, en l’Aeroport de Madrid-Barajas Adolfo Suárez, encara que els viatgers han de presentar una PCR negativa per entrar al país.
Per la seva banda, la ministra de Sanitat, Carolina Darias, va recordar ahir dilluns en roda de premsa, sobre les crítiques pels tancaments perimetrals a les comunitats mentre ciutadans europeus poden viatjar a Espanya, que l’acord Schengen no impedeix la mobilitat entre els països membres però que aquests turistes han de complir les mateixes mesures que els ciutadans dels territoris on es desplacin.
Magaluf, tendència
La polèmica dels turistes europeus que arriben a Madrid lligat amb Magaluf ha tingut el seu ressó a Twitter, que ha estat tendència durant aquest dimarts. No ha estat la primera vegada. Entre els comentaris, hi ha diferents opinions:
Ja assumim que Magaluf és i serà terra de turisme de borratxera? Després vendràn aqui a predicar un canvi de model, però a Madrid l'usen d'exemple.@Monica_Garcia_G @MasMadridCM https://t.co/xUBcRtBDjg
— Joan Font (@joanfont) March 23, 2021
https://twitter.com/Rita_Maestre/status/1374315235276898307?s=20
Toda la vida huyendo de Magaluf y resulta que ahora lo tenemos en Sol.
Madrid Ciudad de Vacaciones en Pandemia ¿dígame?
— Las Pilis (@PilisLas) March 23, 2021
Mónica García dice que no quiere que Ayuso convierta Madrid en el Magaluf europeo por la llegada de franceses. Dos apuntes:
– Según el artículo 149.1 de la Constitución las competencias en aeropuertos son de Ábalos.
– En Magaluf gobierna el PSOE.Fin.
— Pablo CG (@pablocast13) March 23, 2021
Madrid llorando porque dicen que son el Magaluf de Europa cuando en Canarias llevamos siendo el prostíbulo de los godos y europeos desde los años 60.
— Jose Antoide (@acidbath27) March 23, 2021
Magaluf TT pk nosequé de Madrit. Deixau-mos en pau, hombre yaaaaa
— Marc Black (@RojoEnfurecido) March 23, 2021
1) Magaluf no és Europa?
2) Si no vos agrada Magaluf, per què tants de madrilenys hi venen de vacances?
3) Què en pensa la presidenta @F_Armengol que Mallorca sigui l'exemple del que no volen ser les altres ciutats? https://t.co/XOKKSKrauE— Amadeu Corbera (@amadeucorbera) March 23, 2021
Magaluf antes del COVID-19/
Madrid durante el COVID-19Las medidas laxas de Ayuso son las q hacen efecto llamada y no los aeropuertos abiertos…hay aeropuertos abiertos por todo el mundo pic.twitter.com/jVZKuSJqKP
— Diana (@SanchezDinix) March 23, 2021
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat