Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La borrasca es va endur d'una bufada la teulada del Centre d'Educació de Persones Adultes del Llevant
El carrer de la Niña de Portocristo no s’assembla aquest dissabte a com va quedar ahir capvespre després que en passàs la borrasca Hortense. La brigada municipal i els veïnats han fet feina moltes d’hores de feina per enretirar els cimals i les branques dels pins que el vent va tomar. Ara ja només queda qualque pi esbrancat i un parell de munts de branques que l’Ajuntament encara no ha retirat. Allà on la desgràcia hauria pogut ser més grossa és a l’antic institut de na Camel·la de Manacor.
La borrasca Hortense es va endur d’una bufada la teulada del Centre d’Educació de Persones Adultes del Llevant. Amb la caiguda, va ferir les parets de l’edifici i va trencar els vidres de qualque finestra de les aules. La trencadissa va ferir tres alumnes que eren a dins una aula. Aquestes tres al·lotes reberen assistència sanitària, però les ferides eren lleus i superficials. Tot va quedar en un ensurt. Pocs minuts abans que la ventada arrabassàs la teulada, un grup d’alumnes eren al pati. A causa de l’aigua que va fer, afortunadament entraren dins l’edifici. Les restes continuen escampades pel pati, i segons la direcció del centre, s’haurien de retirar al més aviat possible.
Emergències ha atès 22 incidències a Manacor a causa de la borrasca Hortense. En la majoria dels casos es tracta de desperfectes a teulades, però també ha tomat molts d’arbres. Per evitar futures desgràcies, alguns veïnats demanen que revisi l’estat dels arbres. N’hi ha que tenen la soca podrida, i qualsevol ventada els pot tomar.
Hortense entra amb força a les Balears i deixa centenars d’incidents a Palma, Petra i Manacor
Una dona ferida greu i 320 incidents a totes les Illes a causa de la borrasca Hortense
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"