El pianista defensa damunt l'escenari la llibertat creativa per combinar gèneres i estils
Marco Mezquida presenta ara mateix al Trui Teatre de Palma el seu nou disc ‘Talismán’. És un dels concerts del Jazz Voyeur Festival, que avui també ha acollit una masterclass del pianista maonès.
Talismán’ són onze temes nous en què convergeixen èpoques, estils i sons diversos. Concerts que fa amb Aleix Tobías a la bateria i Martín Meléndez al violoncel. Col·laboren plegats des del 2017. Mezquida defensa damunt l’escenari la llibertat creativa per combinar gèneres i estils.
Avui horabaixa, el pianista i compositor ha conversat amb estudiants i aficionats en una de les master class del Jazz Voyeur Festival. Amb només 33 anys, “Talismán” és el seu 23è àlbum com a titular.
Sílvia Pérez Cruz i Marco Mezquida enceten el setembre al Principal de Maó
Marco Mezquida i Anna Petrus, Premis Ciutat de Barcelona 2020
Els pianistes Marco Mezquida i Suso González uneixen el seu talent al Teatre Principal de Maó
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes