Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El batle, Miquel Cabot, es mostra en contra que es faci en "l'única zona verda del poble"
El projecte d’un parc fotovoltaic que Aena vol engegar a l’aeròdrom de Son Bonet ha topat amb l’oposició de l’Ajuntament de Marratxí. El gestor aeroportuari pretén autoproduir el 40% de l’energia que consumirà l’aeroport de Palma. Però el batle de Marratxí, Miquel Cabot (PSOE), es mostra en contra que es faci en aquest terreny.
En la mateixa línia s’ha mostrat MÉS que ja ha presentat al·legacions contra el projecte.
Demà dimarts hi ha una reunió per abordar el tema amb els veïnats, ja que bona part reivindiquen el solar com l’única zona verda del poble. A la xerrada informativa, que es farà al casal social de Ca Ses Monges, no està prevista l’assistència de cap representant d’Aena.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores