El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Mesa del Parlament ha de tramitar-ne l'expulsió. Serà, previsiblement, divendres de la setmana que ve
220
El fins ara diputat i secretari segon de la Mesa, Maxo Benalal, ha estat expulsat del Grup parlamentari de Ciutadans. En una reunió mantinguda aquest divendres, els membres del grup liderat per la coordinadora autonòmica de la formació taronja, Patricia Guasp, han acordat l’expulsió de Benalal. Ho han fet per majoria absoluta.
La sortida de Benalal del grup parlamentari de Ciutadans es farà efectiva en el moment que la Mesa del Parlament tramiti la seva expulsió, previsiblement divendres que ve. També haurà d’abandonar el càrrec de secretari segon de la Mesa que ha ocupat fins ara.
Maxo Benalal va ser expulsat de Ciutadans el passat mes de maig. Una decisió presa pel comitè disciplinari del partit en considerar-lo responsable d'”infraccions molt greus” pel fet d’haver cobrat dietes injustificades del Parlament i encapçalar el moviment de part dels diputats de Ciutadans per substituir Guasp com a portaveu del grup parlamentari.
Articles relacionats: La direcció nacional de Ciutadans expulsa del partit el seu diputat díscol Maxo Benalal
La crisi de Ciutadans a les Illes: el diputat Maxo Benalal s’aferra a l’acta de diputat, suspès de militància
Enlaire el futur de Benalal
Guasp reclama a Benalal que lliuri la seva acta
El Pacte demana al Parlament un pronunciament sobre Benalal
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits