Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Al 2020 va augmentar un 30 per cent entre els joves
L’altra pandèmia: augmenten un 317% els SOS per suïcidi a les Illes Balears
Menorca disposarà d’un grup d’acompanyament a familiars de persones amb conductes suïcides. Com s’ha d’actuar i què se li ha de dir a una persona que pensa a llevar-se la vida són les pautes que ajuden a lluitar contra aquesta xacra. Al 2020 va augmentar un 30 per cent entre els joves.
L’Associació de Familiars Supervivents per Suïcidi de les Illes Balears ja havia format un grup de dol per ajudar menorquins que havien perdut a algú per suïcidi, però ara volen fer una passa més i donar una atenció més global i preventiva.
La col·laboració de l’associació balear es du a terme a Menorca mitjançant l’Associació de Malalts Mentals de l’illa, que pretén donar un complement social a l’atenció clínica de les persones que pensen a suïcidar-se.
Els intents de suïcidi han augmentat a Balears un 30% entre la població jove a finals de 2020 i un 50% entre els adults a partir de l’any passat.
Els suïcidis de joves, a màxims històrics, no estan deslligats del nivell econòmic
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades