Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Les reclamacions en les compres en línia han augmentat, segons Consum
Amb el confinament i l’obligació de quedar a casa, el passat 2020 destacarà per la baixada en el consum. S’ha venut manco, però s’ha reclamat més. Mentre que el passat any 2019 va haver-hi 8.590 reclamacions, el 2020 n’hi ha hagut 8.974. En alguns sectors, l’augment en un any és d’entre el 30% i 40%. Destaquen com sempre les reclamacions a les empreses de telecomunicacions i les de transport, però a les compres en línia al sector comerç també hi ha hagut moltes queixes que s’han tramitat a través de la Direcció General de Consum.
Consum destaca que l’any 2020 s’ha resolt també la crisi de les clíniques dentals Dentix. Una altra empresa ha ofert als afectats poder acabar el seu tractament amb ells. A les Illes hi ha 1.000 afectats pel concurs de creditors de Dentix.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre