La jove, de 17 anys, era germana de l'altra víctima mortal registrada a l'accident
Foto: Gruas Ibiza
265La Policlínica Nostra Senyora del Roser ha informat aquest divendres de la mort d’una de les joves que va resultar ferida en el tràgic accident de trànsit registrat a la carretera de Cala Tarida el passat 30 d’abril. En el sinistre va morir una jove pràcticament a l’acte i els altres tres ocupants, dos homes i una dona, van resultar ferits greus i van ser traslladats a diferents centres hospitalaris. La jove ferida greu, menor d’edat de només 17 anys, estava ingressada a la unitat de cures intensives per les múltiples lesions i ferides que presentava.
Segons ha confirmat la Guàrdia Civil, la jove és germana de l’altra víctima mortal. Totes dues anaven dins el cotxe en companyia de dos joves que, per causes que s’investiguen, va sortir de la via i va topar contra un arbre.
Segons ha explicat el centre hospitalari, tot i els esforços de l’equip mèdic, la jove no ha pogut recuperar-se de les lesions, diversos politraumatismes i un traumatisme cranioencefàlic greu.
Accident mortal
Els tres joves ferits greus en el tràgic accident el dimecres 30 d’abril, a Eivissa, en què va morir una de les joves ocupants del vehicle sinistrat, estaven ingressats als centres hospitalaris, però amb evolucions diferents.
El conductor del vehicle, de vint anys, i el copilot, un jove de devuit, tots dos residents a Eivissa, van ser traslladats a l’Hospital de Can Misses, on ingressaren a la Unitat de Cures Intensives per politraumatismes greus. Pel que fa a l’altra jove ocupant, va ser traslladada en estat també crític a la Policlínica del Roser, amb un traumatisme toràcic. Li induïren el coma i el seu pronòstic era reservat.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'