IB3 | Nadal, una prova per al b...

IniciTelevisióNadal, una prova per al benestar emocional
Televisió

Nadal, una prova per al benestar emocional

Aquesta setmana, l’equip de Vida saludable passarà consulta amb el doctor José Carbonell, psiquiatre que ha passat consulta tant a Palma com a Londres els darrers 25 anys, per abordar tot el que ens aporta emocionalment Nadal, tant els moments màgics plens d’endorfines i càrrega positiva, com l’estrès que generen la preparació, el cost, l’ansietat... sense deixar de banda com afecta aquesta festivitat les persones amb malalties mentals: depressió, addiccions... Acompanyarem els usuaris de la Llar dels Ancians de Palma en bus a veure els llums de Nadal i tendrem testimonis de gent que adora Nadal i de gent que l'odia.

17516-drcarbonell.jpg
2 min de lectura

Aquesta setmana, l’equip de Vida saludable passarà consulta amb el doctor José Carbonell, psiquiatre que ha passat consulta tant a Palma com a Londres els darrers 25 anys, per abordar tot el que ens aporta emocionalment Nadal, tant els moments màgics plens d’endorfines i càrrega positiva, com l’estrès que generen la preparació, el cost, l’ansietat… sense deixar de banda com afecta aquesta festivitat les persones amb malalties mentals: depressió, addiccions… Acompanyarem els usuaris de la Llar dels Ancians de Palma en bus a veure els llums de Nadal i tendrem testimonis de gent que adora Nadal i de gent que l’odia.

A més, coneixerem el cas de persones amb VIH, que fan vida normal, gràcies als tractaments que han convertit la malaltia en crònica, i abordarem els perills de les begudes energètiques, tan de moda en la gent jove.

Vida saludable s’emet dissabte a les 13.00 hores a IB3 Televisió. Podeu veure aquest programa a la plana web en directe i recuperar aquest contingut al servei a la carta. A xarxes socials, hi podeu interactuar amb l’etiqueta #VidaSaludableIB3.


 més info Trasplantaments d’òrgans, un petit miracle

 més info L’anestèsia, la hipnosi per ser operat