Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Després de més d'un any a la presó, Yassine Jaouhari ha sortit en llibertat provisional, però no pot abandonar Mallorca
Yassine Jaouhari, s’amaga darrere unes ulleres de sol i una caputxa perquè diu que l’any i dos mesos que ha estat a la presó li han passat factura. I s’estima més que els seus familiars recordin el seu físic d’abans. Té 25 anys i, segons la Fiscalia, el 5 de novembre de 2021 va simular patir un coma diabètic quan viatjava a bord de l’avió de la companyia Air Marroc que cobria el trajecte Casablanca-Istanbul. Va causar que hagués d’aterrar d’emergència a l’aeroport de Son Sant Joan. Uns fets dels quals ell es desmarca i assegura que no va simular res.
Un pic a terra, va ser traslladat a Son Llàtzer, i una vintena de passatgers varen fugir corrent per les pistes. Diu que no coneixia cap dels passatgers que varen fugir de l’aeronau i que mai no va participar en un grup de Facebook on, segons la Fiscalia, es va organitzar aquesta fugida.
El passat 16 de gener, la resta de detinguts varen abandonar Mallorca després de l’eliminació del Codi Penal del delicte de sedició i de la represa dels seus expedients de devolució. Tots varen ser traslladats a un centre d’internament per a estrangers de la Península, a excepció de Yassine, que cada dilluns ha de signar als jutjats. A més, se li ha retirat el passaport que l’impossibilita sortir de l’illa.
Dorm en un alberg i, ara mateix, lluita per aconseguir que li permetin anar-se’n a Madrid, on diu que feia 4 anys que hi vivia amb la seva germana. Vol complir allà les mesures cautelars que se li han imposat.
Els migrants fugits d’un avió a Son Santjoan són traslladats a un CIE de Barcelona
Els metges no van apreciar coma diabètic en el passatger del vol de la fugida a Son Sant Joan
Els 12 migrants detinguts que viatjaven a l’avió d’Air Arabia seran acusats de desordre públic
‘Operació Brooklyn’, el documental sobre els migrants que fugiren d’un avió a Son Santjoan
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte