Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Asseguren que durant la instrucció es van veure sotmesos a episodis d'intimidació i persecució
Imatge d'arxiu.
46L’exjutge Manuel Penalva i l’exfiscal Miguel Ángel Subirán han reclamat la seva absolució en la investigació oberta contra ells i han al·legat que no van cometre cap delicte mentre investigaven Bartolomé Cursach.
Els juristes han presentat el seu escrit de defensa en el qual, a més, asseguren que es van veure sotmesos a episodis d’intimidació i persecució.
En l’escrit, Penalva i Subirán rebaten les acusacions de la Fiscalia, que demana per a ells més de 100 anys de presó per diversos delictes de detenció il·legal, obstrucció a la justícia, prevaricació judicial i revelació de secrets, segons l’escrit al qual ha tingut accés l’agència Europa Press i que ha avançat aquest dijous eldiario.es.
La Fiscalia demana 118 anys de presó per a Penalva i 121 per a Subirán
El TSJIB obre judici oral contra Penalva i Subirán
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç