 
    
     
        
Inspectors de Capitania Marítima inspeccionaran l'interior del vaixell
 
                             
                            El ferri Tenacia dins el port de València. Foto MJ Garcia Pons
202El ferri Tenacia, de la naviliera GNV, ha arribat aquest dimarts migdia al port de València remolcat per dos vaixells remolcadors.
Una vegada atracat al port, inspectors de seguretat de la Capitania Marítima de València, de la Direcció General de la Marina Mercant, accediran a l’interior del vaixell per fer una inspecció, tractar d’esclarir les causes de l’incendi a la sala de màquines i comprovar l’estabilitat del vaixell, ja que va quedar escorat després de les feines d’extinció de l’incendi. Segons ha informat Capitania, la inspecció serà “molt útil”, perquè d’aquesta i el seu resultat “dependran les mesures a adoptar per la gestió de l’incendi i condició d’estabilitat de la nau”.
Fins a cinc vehicles dels bombers i de la Guàrdia Civil esperen al port de València l’arribada del ferri Tenacia, el vaixell de la companyia GNV que va patir un incendi a la sala de màquines metre cobria la ruta entre València i Palma.

Dispositiu preparat al port de València. Foto MJ Garcia Pons

Expectació mediàtica al port de València per l’arribada del ferri incendiat. Foto MJ Garcia Pons
Els 350 passatgers que viatjaven a bord i una part de la tripulació ja han passat la primera nit a València, en diferents hotels facilitats per la companyia, després que aquest dilluns fossin evacuats en alta mar i rescatats per diferents embarcacions de Salvament Marítim que els traslladaren a altres dos ferris més, un de passatgers de GNV i un altre de càrrega d’una altra companyia, que els traslladaren fins a la ciutat del Túria.
View this post on Instagram

Efectius de Salvament Marítim han vigilat en tot moment l’operatiu al vaixell incendiat. Foto Salvament Marítim

Efectius de Salvament Marítim han vigilat en tot moment l’operatiu al vaixell incendiat. Foto Salvament Marítim
Incendio FERRY TENACIA : Salvamento Marítimo acompaña con el buque Marta Mata al ferry . Está prevista su llegada al Puerto de Valencia sobre 10.40h. Operación coordinada por el CCS Palma, bajo la dirección de la Capitanía Marítima de Palma (imágenes desde el SAR Mesana) pic.twitter.com/wh2yajYaQ3
— SALVAMENTO MARÍTIMO (@salvamentogob) July 9, 2024
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
