"Mai no m'hauria pensat que el Congrés controlàs als jutges", ha dit la presidenta del Govern
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha anunciat aquest dimarts durant la sessió de control del Parlament que l’advocacia de la comunitat autònoma ja estudia el text de la llei d’amnistia, per tal de valorar la imposició d’accions legals en contra davant el Tribunal Constitucional.
En aquest sentit, ha assegurat que l’Executiu posarà “tots els recursos al seu abast” per frenar aquesta llei. Un camí pel qual la presidenta espera comptar amb el vot favorable de Vox, que, juntament amb el PP, “suposam la majoria social d’aquesta comunitat autònoma”, ha dit.
Prohens ha insistit que la llei d’amnistia atempta contra l’ordenament jurídic i el sistema judicial: “Mai no m’hauria pensat que el Congrés controlàs els jutges ni les sentències judicials”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital