El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Després d'aquestes anàlisis, la direcció d'El Rais ha reobert els dos restaurants
Club Hípic Haras de la Mar (Maó)
138Les segones proves PCR realitzades a les 16 persones vinculades al restaurant El Rais i a les 9 del Club Hípic Haras de la Mar, tots dos a Maó, han resultat negatives, segons han confirmat els responsables dels dos negocis.
En el cas del restaurant El Rais, es van realitzar 16 proves PCR a treballadors d’aquest i del restaurant de Ses Forquilles, i també a 4 propietaris i a 2 convivents, després que un dels empleats donàs positiu. Després d’aquestes anàlisis, la direcció d’El Rais ha reobert els dos restaurants, ja que va decidir tancar l’altre de la seva propietat com a mesura de prevenció.
L’empleat que va donar positiu d‘El Rais se’n va assabentar per casualitat abans de sotmetre’s a una intervenció per apendicitis. Immediatament es va procedir a activar el protocol i a tancar temporalment els establiments.
D’altra banda, les 9 persones que també estaven pendents d’una segona prova PCR del Club Hípic Haras de la Mar han donat negatiu. En aquest cas, les analítiques s’han practicat a propietaris i convivents dels dos monitors contagiats en un menjar, amb una portadora del virus de l’exterior de l’illa. Segons les directrius sanitàries, en tractar-se d’una activitat a l’aire lliure, sense contacte físic i amb mesures de protecció, no existeix risc de contagi per a cap dels alumnes del club, uns 70 setmanalment.
La plantilla dels dos restaurants de Maó tancats per un cas de Covid-19 dona negatiu en la prova de coronavirus
Dos restaurants de Maó tanquen temporalment per un cas positiu de Covid-19 a la plantilla
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits