El PSIB assegura que suposarà la implementació de l'ideari d'ultradreta a les Balears, fet que farà retrocedir en drets i llibertats els ciutadans de les Illes
portaveu adjunt del PSIB al Parlament.
115El partit que, a partir de la investidura, liderarà l’oposició, ha manifestat el seu rebuig absolut al pacte. El PSIB assegura que suposarà la implementació de l’ideari d’ultradreta a les Balears, fet que farà retrocedir en drets i llibertats els ciutadans de les Illes. Més per Mallorca ha criticat el “retrocés” de Marga Prohens i assegura que serà “una segona part empitjorada” de Bauzá.
Recordam que l’acord inclou que Vox entri als consells insulars de Mallorca i Menorca. El portaveu insular de Més per Menorca, Josep Juaneda, assegura que el Partit Popular ha venut el consell insular a la ultradreta. També, alguns membres del govern central han valorat l’acord entre el PP i VOX a les Balears… El més crític ha estat el ministre de Presidència, Félix Bolaños, que ha acusat els populars de legitimar els discursos d’odi de la ultradreta. I El Pi també rebutja l’acord en una publicació feta a Twitter. Critica que “la política de les Illes es decideix a Madrid”, i que amb aquesta decisió “hi perdem tots”.
➡ Llegeix aquí l’acord programàtic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya