R%C3%A8cord+de+participaci%C3%B3+en+el+concurs+%26quot%3Bd%E2%80%99Uep%3F+Com+anam%21%26quot%3B

Dissabte a les 00.00

Rècord de participació en el concurs “d’Uep? Com anam!”

El programa d’IB3TV Uep, com anam ha volgut celebrar els primers 400 programes convocant un concurs en el qual ofereix a la seva audiència lots de productes per cortesia de la D.O. Oli de Mallorca i la D.O. Oliva de Mallorca.

El premi setmanal per als guanyadors és un lot de 23 botelles dels millors olis mallorquins o un lot de 14 pots d’olives de totes les castes. Per aconseguir-lo els televidents han de respondre una pregunta relacionada amb el contingut del programa i enviar-la per correu. La resposta no ha pogut esser millor: des del mes de març s’han rebut més de 17.000 correus per participar-hi. El concurs finalitzarà el 26 de setembre.

Uep com anam és un espai que s’acosta a la vida de la pagesia, la seva feina, la seva vida, els seus problemes i alegries. El programa va iniciar les seves emissions el 5 d’abril del 2011 i en aquests 8 anys en antena no ha fet més que guanyar adeptes. S’emet els dijous a les 21.40 h.