Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La mesura s'aplicarà a tot el territori espanyol, incloses les Illes Balears i Canàries, tal com ha explicat un portaveu del ministeri de Transport del Regne Unit
EFE/EPA/ANDY RAIN
129El Regne Unit obligarà a fer 14 dies de quarantena a partir d’avui diumenge als viatgers provinents d’Espanya, segons ha avançat la BBC. Així, tots els turistes britànics hauran d’estar dues setmanes tancats quan tornin de les vacances al nostre país. Tot això, per l’augment de casos que es registren aquests dies a diversos punts d’Espanya. La decisió del Regne Unit és similar a la de Noruega, que des d’ahir dissabte obliga tots els viatgers provinents d’Espanya a fer 10 dies de quarantena.
La mesura s’aplicarà a tot el territori espanyol, incloses les Illes Balears i Canàries, tal com ha explicat un portaveu del ministeri de Transport del Regne Unit.
També França va recomanar no viatjar a Catalunya. Aquesta comunitat autònoma, una de les regions més afectades pels rebrots, ha notificat en les últimes 24 hores 1.493 nous contagis de COVID-19, amb 89.727 casos acumulats des de l’inici de la pandèmia, així com tres noves víctimes mortals.
Noruega ja obliga a fer quarantena als viatgers procedents d’Espanya
Els passatgers del primer vol a Noruega afectat per la quarantena: “Hauré d’allargar el viatge”
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears