Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Hi ha hagut quatre retards en les arribades i tres en les sortides, amb un temps de demora mitjà de 0 i 10 minuts sobre el total d'operacions, respectivament
Panells informatius aquest dijous al matí a la zona d'arribades de Son Santjoan.
31Sense boira però amb niguls baixos i amb el protocol per baixa visibilitat encara activat, avui dematí hi ha hagut retards menors a l’aeroport de Palma que ahir es va veure greument afectat (entorn de 300 vols amb retard i 8 de cancel·lats) per la boira i, igualment, per un problema tècnic relacionat amb la substitució d’un sistema de seguretat per fer-hi front.
D’acord amb el servei de seguiment en temps real d’operacions aeroportuàries Flightradar24, a les vuit del matí són tres els vols de sortida afectats (2% del total) amb una demora de mitjana sobre el total d’operacions de 10 minuts i una qualificació de bona fluïdesa del trànsit. La situació encara és millor pel que fa a les operacions d’aterratge amb quatre retards, però amb una demora mitja de 0 minuts en el còmput global.
La situació meteorològica és d’ennigulats a una altura de només 365 metres (molt baixos, en termes meteorològics) i d’una visibilitat molt més bona que ahir, quan era de només 50 metres. En canvi, a hores d’ara, tenim una visibilitat que arriba als 10 kilòmetres. Amb el pas de les hores, aquests niguls baixos s’aixecaran i també es desfaran i quedarà una jornada variable, amb estones de sol. Aquesta pròxima nit no es preveu que es tornin a formar boires.
Menorca i Eivissa
A Menorca, no hi ha problemes destacables. Els vols amb destinació a Madrid i Palma de les 7 h han sortit en 13 i 14 minuts d’endarreriment, respectivament. Ha aterrat d’hora el vol de les 8 h. procedent de Barcelona. A es Codolar d’Eivissa, ha sortit amb 11 minuts de retard el vol de les 7:35 h. cap a Palma i amb cinc minuts un altre cap a Chambéry, França. Quant a les arribades, no hi ha hagut demores significatives.
“Amb un sistema d’aterratge de categoria més alta s’hagués pogut seguir operant tot i la poca visibilitat”
Caos aeri a l’aeroport de Palma: el sistema d’aterratge amb visibilitat reduïda per boira està obsolet
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella