El document ja està redactat però només falta donar-li el registre d'entrada
La coalició política Sa Unió de Formentera espera els informes jurídics per fer efectiva l’expulsió de Llorenç Córdoba, qui és, a més, president del Consell insular. El document ja està redactat amb data de 31 de desembre i té el suport dels vuit consellers de Sa Unió. Només falta donar-li el registre d’entrada.
Quan l’expulsió sigui efectiva, Llorenç Córdoba passarà a ser un conseller no adscrit. Es planteja així un escenari inèdit en el qual el vot de Córdoba serà decisiu a l’hora de decantar la balança cap a un costat o cap a l’altre, ja que Sa Unió quedarà amb vuit consellers, els mateixos que també tenen els grups progressistes, Gent per Formentera i PSIB-PSOE.
Per la seva banda, en una entrevista aquest dimarts a Radio Illa, Córdoba ha demanat explicacions a la coalició de per què volen la seva dimissió i ha afirmat que durant al llarg de més d’un mes de la crisi de govern insular “s’ha manipulat molt i se m’ha intentat atacar personalment”.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"